בזק העניקה מלגות לפצועי צה"ל במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת תפוח
המלגות הוענקו לבוגרי תוכניות הכשרה טכנולוגיות, כחלק מפעילות “קרן מחוברים” ובהנצחת פועלו של קובי פז ז"ל
חברת בזק העניקה מלגות שנתיות לבוגרי תוכניות ההכשרה הטכנולוגיות של עמותת תפוח, במסגרת פעילות “קרן מחוברים” של החברה, שנועדה לסייע לחיילי צה"ל שנפצעו במהלך שירותם הצבאי ולתמוך בשיקומם ובהשתלבותם מחדש במסלול תעסוקתי.
המלגות הוענקו גם כחלק מהנצחת פועלו של קובי פז ז"ל, לשעבר סמנכ"ל וראש החטיבה העסקית בבזק, שנפטר בשנת 2020. הפרויקט מתקיים בשיתוף משפחת פז ועמותת תפוח, כאשר משאת פז, אלמנתו של פז, העניקה מלגה נוספת בשם המשפחה.
מקבלי המלגות השנה הם עצמאיים ופצועי מלחמה, שנפגעו ביכולתם לשמור על רצף תעסוקתי בעקבות שירות ממושך ופציעות. המלגות נועדו לשמש עבורם קרש קפיצה לשיקום כלכלי ולבניית מסלול מקצועי חדש.
ניר דוד, מנכ"ל בזק, אמר: "זו דרך לתרגם ידע טכנולוגי להזדמנות לפרנסה, לעצמאות ולבניית עתיד מקצועי יציב עבור מי שנתנו רבות לחברה הישראלית".

















