ביום שלישי הקרוב צפויה בזק לפרסם את דוחותיה הכספיים לשנת 2022. במועד פרסום הדוחות צפויה בזק להודיע גם על שיעור חלוקת הדיבידנד, וקרוב לוודאי ששיעור החלוקה יוגדל, אם כי בשיעור מתון.
כזכור, כפי שפורסם ב"זמן אוויר" בחודשים האחרונים עוסקת הנהלת בזק, על פי הנחייה שקיבלה מבעלת השליטה קרן סרצ'לייט האמריקאית, בהערכות לקראת הגדלת שיעור החלוקה. למרות שבעלת השליטה מעוניינת בהגדלה משמעותית של שיעור החלוקה, קשה להניח שבמצב הדברים הנוכחי, כשסיכונים רגולטוריים רבים רובצים על החברה, תסתכן החברה בהגדלה משמעותית כזו, ולכן יש להניח, כאמור, ששיעור החלוקה יגדל אך בשיעור מתון.
כיום מדיניות הדיבידנד של החברה עומדת על 50% מהרווח הנקי. הערכות בשוק ההון הן שהדיבידנד יגדל בשיעור מתון.
















