סלקום מזדרזת להתכונן לחג הפסח ולעומס הטסים ומשיקה מבצע שנועד לשמר לקוחות בחיבור שלהם לשירותי נדידה. על רקע המעבר הגבוה של ישראלים הרוכשים חבילות eSIM בחו"ל, מה שפוגע בהכנסות מנדידה של כל חברות הסלולר. החברה הכריזה על מבצע חד פעמי וראשון מסוגו, במסגרתו לקוחות הרוכשים חבילת חו"ל של סלקום החל מחבילות GB10 גלישה, מקבלים AirTag או Smarttag מתנה. הלקוחות יוכלו לקבל את השי בסניפי דינמיקה וסלקום אחרי שיקבלו קוד בעת ביצוע הרכישה.
על רקע העומסים הכבדים בנמלי התעופה ותקריות של אובדן מזוודות באוגוסט 2022, חלה עלייה משמעותית בביקושים לתגיות איתור לחפצים של החברות המובילות- ה-Airtag של חברת Apple או ה-Smarttag של חברת סמסונג. מאז, שני המוצרים הפכו למבוקשים מאד לכל מי שנוסע לחו״ל. רק בחג החנוכה האחרון, חלה עלייה של כ-200% ברכישות המוצרים ברשת דינמיקה וכבר כעת רואים התעוררות של לקוחות המבקשים לקנות אותם לקראת חג הפסח.
לקראת עונת הנסיעות, החברה מעדכנת גם כי עשרת היעדים המבוקשים ביותר הם איחוד האמירויות, איטליה, ארה"ב, צרפת, בריטניה, יוון, טורקיה, גרמניה, ספרד והונגריה.
















