מירי לוין, מנכ"לית רשת red, פורשת מתפקידה בסוף החודש והפעילות של הרשת תעבור להוט מובייל תחת אחריותו של אילן ברוק מנכ"ל החברה. לוין תמשיך כאמור בתפקיד עד סוף החודש ואולם כבר הודיעה עם ההחלטה על פירוק השותפות בין הוט ופוקס, שבכוונתה לסיים את תפקידה.
לוין היא אחת מהמנהלות המנוסות ביותר בשוק התקשורת עם ניסיון רב שנים במגוון תחומים. ההגעה שלה ל – red באה לאחר שפרשה מהוט מתפקיד סמנכ"ל שיווק וחטיבת הלקוחות. היא לקחה את התפקיד מתוך רצון להיכנס לתחום הקמעונאות.
בעקבות ההחלטה על פירוק השותפות, הוט צפויה למקד מאמץ ולנסות לרענן מחדש את red, שהחלה בקול תרועה רמה, כדבר הבא בעולם ציוד הקצה, וכעת היא תפעל כזרוע שיווקית של הוט מובייל, וקרוב לוודאי שגם תשרת את הקבוצה כולה בצורה כזו או אחרת.
















