חברת IBC השלימה ההיערכות להשקת מהירויות גבוהות יותר ברשת שלה, וסלקום והוט כבעלות מניות מרכזיות בחברה, כבר מזדרזות להכריז על השקת השירות בתחילת החודש הבא. מדובר על טכנולוגיית ה – XGS-PON שמסוגלת לספק קצבים של עד 10 ג'יגה. IBC הודיעה שהשירות שתציע הוא קצבים סימטריים של 5 על 5 ג'יגה אך בעוד סלקום הודיעה שתשיק קצב של 5 על 1 ג'יגה, הוט הודיעה שתשיק קצב של 5 ג'יגה על 500 מגה בלבד.
בהודעה של סלקום נמסר שההשקה היא במחיר מבצע של 199 שקל לחודש. כחלק ממבצע ההשקה תעניק החברה ללקוחות מתאם ללא עלות, והתקנת החבילה תתאפשר החל מ-2 לאפריל. סלקום לא תגבה דמי התקנה של סיבים בבנייני דירות, אך בבתים פרטיים מחיר התקנה יעמוד על 499 שקל. ההודעה מגיעה בהמשך להודעת סלקום משבוע שעבר על חתימת הסכם להרחבת זכויות השימוש בתשתית הסיבים של רשת IBC.
הוט הודיעה שתשיק את השירות עם ציוד קצה חדש. החברה לא מסרה פרטים על המחיר ואמרה שבחודש הבא תעדכן.
















