שר התקשורת שלמה קרעי ערך היום מסיבת עיתונאים שבה הציג את הנושאים שבהם הוא מתכוון לטפל. באופן לא בלתי צפוי, עיקר הנושאים קשורים בשידורים, ומלבד מספר הצהרות בנושא טלקום, נראה שברור לאן פניו מועדות והיכן הוא מתכוון לרכז מאמץ.
הנושאים הבולטים שעליהם דיבר הם הרצון שלו לבטל את מועצת הרשות השניה ואת מועצת הכבלים. לא ברור למה קרעי מתכוון היות והוא לא דיבר על גוף פיקוח חלופי כך שקשה להבין למה הוא מכוון. נושא נוסף שהוא דיבר עליו קשור לבעלויות הצולבות בגופי התקשורת ועל מונופולים שלא ציין את שמם וגם כאן רב הנסתר על הגלוי.
כאמור עיקר האירוע נסוב סביב תחום השידורים והרפורמות שהוא רוצה לעשות, אך בתחום הטלקום הדבר שדיבר עליו קשור לרצונו להפחית את מחירי הנדידה בסלולר ורמז לכך שהוא רוצה לעודד את כניסת טכנולוגיית ה – eSIM לישראל. הוא הצהיר גם על כוונתו להרחיב את פריסת הדור החמישי ועל כך שכמו שכבר פירסם, המשרד יקצה 50 מיליון שקל לטובת פרויקטים חדשניים בדור החמישי.
















