ההתמודדות על תפקיד סמנכ"ל כלכלה במשרד התקשורת מגיעה לישורת האחרונה, ול – zmanavir הגיעו שמות של 3 מועמדים שרצים חזק. המועמדים הם אלעד מקדסי, סגן מנהל מחלקת שווקים, כלכלנית בכירה יפעת בס, שניהם מרשות התחרות. מועמדת נוספת היא ברוני חירמן, מנהלת תחום כלכלת תחבורה במשרד התחבורה. ככל הידוע גם מקדסי וגם בס, קרובים לשוק התקשורת ועסקו בו רבות בשנים האחרונות. נדגיש כי התהליך עדיין בעיצומו והמתמודדים נבחנים בשורה של משימות כך שסביר להניח שיקח עוד זמן עד להכרעה סופית.
תפקיד סמנכ"ל כלכלה במשרד התקשורת מאוייש בחודשיים האחרונים על ידי ממלא מקום, עמי גילה, כלכלן בכיר ומוותיקי המשרד. מי שייכנס לנעליו של עופר רז-דרור הסמנכ"ל שפרש לאחרונה, ייכנס לתקופה מאד עמוסה במשרד. בצנרת האגף תקועים נושאים מאד חשובים לשוק התקשורת כמו קביעת מחירי השוק הסיטונאי, שוק סלולרי שהמשרד רוצה לעודד ולדחוף קדימה להשקעות, שוק טלוויזיה ושידורים שנמצא בבוקה ומבולקה וממתין לחוק שידורים חדש שבהכנה, ועוד נושאים רבים.

















מועמדים ראויים וטובים