ההסתערות של פרטנר על לקוחות סיבים בפריפריה במסגרת ההסכם עם בזק, מלווה גם בשינוי פנימי בחברה. יניב ברגיל, מי שהיה עד כה מנהל אגף תשתיות סייבר בפרטנר, מונה לתפקיד מנהל חטיבת תשתיות בחברה. דגנית קרמר, המשנה למנכ"ל דיווחה על כך במייל שהוציאה לעובדים. ברגיל, לשעבר בכיר בחטיבת ההנדסה בבזק, עבר לפרטנר לפני כשנתיים בתקופה שבה החטיבה הייתה תחת ניהולו של תמיר אמר.
בהודעה שמסרה קרמר נכתב "הסיבים האופטיים הם אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה, נושא שקיבל לאחרונה חיזוק עוצמתי לאחר חתימת ההסכם עם בזק. יש לנו פוטנציאל של חיבור הסיבים הרחב בישראל וכולנו חוגגים זאת יחד בחודשים האחרונים. ניתן להרגיש זאת במסדרונות החברה ובשיח של כולנו.
"עם הגברת הקצב אנו מבצעים התאמה למיקוד, לפיכך אגף הסיבים יהפוך לחטיבה שתנוהל על ידי יניב ותמשיך לתת מענה מלא החל מניהול הפריסה בארץ, ניהול מערך הטכנאים של החברה במקום אחד, פעילות משמעותית מול הלקוחות העסקיים וקידום יעילות תפעולית".
פרטנר הודיעה בדוחות האחרונים כי השלימה ברבעון אחד את המכסה השנתית במסגרת ההסכם שלה עם בזק. הרשת העצמאית של פרטנר מגיעה לכיסוי של קרוב ל -1 מיליון משקי בית. היקף הכיסוי של רשת הסיבים של פרטנר הגיע
ברבעון הרביעי לכ-955 אלף משקי בית, כאשר מצבת מנויי הסיבים הסתכמה בכ-283 אלף, שיעור חדירה של כ-30%. קצב הפריסה ב-2023 צפוי להיות גבוה מפריסה מייצגת ולהסתכם בחיבורים של כ-60 אלף משקי בית. כמו כן, החברה דיווחה, כי מצבת מנויי השוק הסיטונאי הסתכמה בסוף 2022 בכ-132 אלף, 4,000 מתוך זה לקוחות סיבים.
















