לאור המצב הבטחוני פתחה חברת סלקום למנויי הסלולר בצפון ובדרום הארץ תוספת גלישה של 50 ג'יגה. בנוסף, תפתח סלקום ללא עלות מגוון ערוצים ללקוחותיה: ערוצי הפרימיום ספורט 5, ערוץ ONE2, ערוץ ONE DOCO וערוץ ONE EDGE, ערוצי ואמוס, ויוה פרימיום וויוה וינטאג' וחבילת ערוצי הדרמות הטורקיות.
סלקום היא הראשונה שהזדרזה להגיב למצב הבטחוני ולפתוח את ערוצי הטלוויזיה בתשלום וגם העניקה תוספת גיגות בגלישה. יש להניח שאם המצב הביטחוני ימשיך להתחמם נראה עוד חברות תקשורת עם הטבות ללקוחות.
















