ערוץ 14 פנה לחברות השידורים בדרישה לקבלת תמורה עבור הפצת שידוריו. ככל הידוע מדובר בכל הגופים המשדרים כולל באינטרנט. הערוץ אינו כלול בחבילת הערוצים שהפלטפורמות מחויבות לשדר, ועל פי כל הערכות הדרישה לתשלום תיתקל בהתנגדות חריפה של כלל הגופים ובעיקר הוט בהיותה הגוף המשדר הגדול בישראל.
הדרישה של ערוץ 14 לתשלום מגיעה למרות ששר התקשורת שלמה קרעי לא האריך את הוראת השעה המחייבת את הגופים המשדרים בתשלום לערוצי תוכן עבור הפצת השידורים שלהם. הוראת השעה הסתיימה בפברואר ולכן הפנייה של ערוץ 14 נראית כרגע בעייתית קמעא. הערוץ סירב להגיב.
סביר להניח שהפנייה של ערוץ 14 היא על רקע השיפור ברייטינג בחודשים האחרונים, מה שלכאורה מקנה לו עמדת מיקוח חזקה יותר. יחד עם זאת בקרב הפלטפורמות התגובה לפנייה מאד חריפה וגורמים בכירים אמרו שערוץ 14 בחר שלא להיות מופץ במסגרת ערוצי עידן פלוס כי הוא לא רצה לשלם את האגרה המתחייבת עבור זה, ועכשיו לבוא ולדרוש תשלום על שידוריו זו חוצפה ממדרגה ראשונה, ובמיוחד כאשר הוראת השעה הסתיימה וערוצים גדולים ממנו לא מקבלים תשלום עבור הפצתם.

















אפשר להפסיק את ההפצה באופן מיידי בכל הפלטפורמות
אפילו יחסכו לעצמן רוחב סרט קטן…
נו, מי יסבול?
סביר להניח שלא יהיו ביטולים המוניים בהוט, יס , פרטנר, סלקום בגלל ערוץ זניח שמפיץ בעיקר תעמולה פוליטית חד צדדית ואינו מציע שום תכנים אחרים וגם אינו משדר 24/7
אף אחד לא מחייב את החברות להפיץ אותו
בלי קשר לתוכן הערוץ מאד מאד לא זניח….