חברת בזק אירחה אתמול את שר התקשורת שלמה קרעי לביקור היכרות. מדובר בביקור בו החברה הציגה את פעילותה בתחומים השונים וכן העלתה מספר סוגיות שביקשה מהשר וביניהם נושא ביטול ההפרדה המבנית, נושא שכבר הפך קבוע בשיחות ביו בזק והמשרד.
נזכיר שההפרדה המבנית בבזק בין חברת האם לחברות בנות, לא נמצאת כרגע במוקד העבודה של המשרד וזאת בעיקר על רקע רצונו לוודא שביטול ההפרדה בין ספק לתשתית אינו מסב נזק לתחרות. המשרד הבטיח שהנושא יידון בסוף השנה או תחילת שנה הבאה.
בזק גם העלתה בדיון את סוגיית השימוע בשוק העסקי, שממנו היא חוששת מאד. נזכיר שמשרד התקשורת מתכוון לצאת בשימוע לקראת מהלך לעידוד התחרות בשוק העסקי שבו בזק שולטת עם נתח שוק של – 80%.
בזק גם העלתה את סוגיית המחירים בשוק הסיטונאי שהמשרד אמור לעדכן מחדש ורצתה לדעת היכן הדברים עומדים. במשרד התקשורת התעקשו להזכיר שמדובר בביקור היכרות ולא בפגישת עבודה.
















