ספקית האינטרנט ITC ובזק נקלעו לוויכוח מסחרי חריף סביב חיובים עבור השימוש בקווי בזק. הוויכוח בין החברות אינו חדש ומקורות בבזק אומרים שהוא החל עוד בשנה שעברה, אך הוא התעצם בחודשים האחרונים והצטבר לסכום ניכר. ככל הידוע מדובר בוויכוח סביב דרישת תשלום של בזק עבור קווים ש – ITC ביקשה לנתק ולא נותקו ולכן היא מסרבת לשלם בגינם. ITC ממוקדת בשוק הפתרונות לעסקים וגורמים המקורבים לחברה מציינים שבקרוב יתברר האם החברות הולכות לבית משפט או שהוויכוח ייפתר בפשרה ביניהן.
נזכיר שמחלוקות בין בזק לספקיות האינטרנט הן כמעט עניין שבשגרה והוויכוח האחרון של בזק היה עם אקספון שהגיע לבית משפט והסתיים בפשרה לאחר שבאקספון הבינו שהמצב שלהם לא טוב.
ITC סירבה להגיב.
















