אם כמות התוכן שמוצעת עכשיו ב – FREE TV תהיה רק יריית הפתיחה כפי שמבטיחים בחברה, ובמחיר של כמה עשרות שקלים בודדים לחודש, הרי שמדובר בלא פחות ממהפיכה, ו – FREE TV תחולל שינוי בדומה לגולן טלקום והוט מובייל בסלולר.
מעבר לכמות התוכן האדירה שיש לשחקנית החדשה, הרי שהיא בנתה ממשק משתמש יוצא דופן באיכותו וכזה שלא מתבייש להסתכל בעיניים לממשק הכי חזק בשוק של yes פלוס. קל לזהות קווים משיקים לממשק של נטפליקס בכל הקשור לתצוגה הראשית ולאופן החיפוש.
לממשק המשתמש יש חשיבות גדולה מפני שאצל רוב חברות הטלוויזיה במגרש הלואו קוסט, ממשק המשתמש לרוב אינו מתקדם דיו ואף מסורבל ולא נוח. ב – FREE TV הלכו על המקסימום שיכלו בעת הזאת והציגו כאמור ממשק שמאד דומה לנטפליקס ומשלב הצגת תוכן דומה בערוצים לממשקים קיימים של חיפוש מקביל קדימה ואחורה כולל Catch up כמובן.
כרגע השירות הוא ניסיוני אך למרות זאת הנסיינים נדרשים להירשם באמצעות כרטיס אשראי. מיותר לציין שכמעט כל ראשי התעשייה כבר רשומים ומתנסים במוצר החדש.
מה שחשוב במודל העסקי של השחקנית החדשה הוא הניתוק מקופסאות, ממירים וטכנאים מה שאומר שהחיבור יהיה אך ורק דרך טלוויזיות חכמות או מי שרוצה יוכל לעשות זאת דרך ממיר עצמאי שירכוש. זה אומר הוזלה משמעותית בהוצאות התפעול, וזה מה שיאפשר למכור את השירות במחיר שמוערך בשוק ב – 40 שקלים בחודש (אין אישור רשמי עדיין).
אחת המגבלות הצפויות במעבר לשירות היא העובדה שצופי הספורט לא יכולים לקבל את חבילת צ'רלטון כרגע וזו סוגיה שתתברר בהמשך.
















