משרד התקשורת מנסה להאיץ את התהליך לבחירת סמנכ"ל כלכלה. המשרד פנה לנציבות שירות המדינה בבקשה להאיץ את התהליך ולקיים את המכרז לתפקיד ונענה בחיוב. ל – zmanavir נודע כי ב – 21.5 תתכנס ועד הבוחנים מה שאומר שיש סיכוי שבקרוב יחסית ייבחר מועמד במקומו של עופר רז-דרור. התפקיד לא מאוייש כבר כמעט חצי שנה. מדובר בתפקיד קריטי למשרד במיוחד בתקופה הזו, ולמרות שיש ממלא מקום, עדיין קשה לנהל אגף כה מורכב ומרכזי ללא סמנכ"ל קבוע.
במשרד חסרים תקנים לא מעטים נוספים וכעת נעשה מאמץ לאייש את החסר. כך למשל, אין דובר למשרד, אין סמנכ"ל ספקטרום, וכלכלנים באגף כלכלה.
גורמים במשרד אישרו שוועדת הבוחנים אמורה להתכנס ב – 21 במאי.
















