בזק ערכה היום מסיבת עיתונאים שבה הציגה את מפת הדרכים שלה לשנים הקרובות. כפי שכבר היה ידוע, החברה הכריזה שתשיק קצב של 10 גיגה החל מהשנה הבאה וזאת במסגרת שיתוף פעולה עם חברת נוקיה. הקצבים החדשים יושקו על גבי נתב חדש שבזק תשיק בשנה הבאה בתקן WIFI 7 שיתמוך במהירויות החדשות. לדברי החברה הנתב החדש יכלול תדר נוסף וחדש של 6 ,Ghz המאפשר מעבר מ-2 תדרים צפופים ל-3 תדרים מרווחים יותר. כמו כן, יכלול חיבור אוטומטי וחכם – ביצוע אופטימיזציה בין הערוצים הפנויים והקרובים ביותר למכשיר ואפשרות לשידור בשני תדרים בו זמנית תוך בחירה בתדר הטוב ביותר, כך יווצר WiFi רציף ויציב במעבר בין החדרים.
נזכיר שמתחרותיה של בזק שפועלות בעיקר על גבי רשת IBC כבר מוכרות קצבים של 10 גיגה מתחילת השנה כך שבזק בהחלט בפיגור אחריהן.
החברה שיחררה הצהרה כללית על כך שתשיק גם קצבים של 25 גיגה בעוד 3 שנים.
















