חברות התקשורת המתינו להתפתחויות הבטחוניות וברגע שהחל הירי מרצועת עזה הודיעו על פתיחת ערוצי טלוויזיה והטבות גלישה בסלולר (סלקום והוט מובייל).
אמש עוד התקיימו דיונים בחברות תקשורת מתי לפתוח ערוצים ומתי להעניק הקלות ולמי. החברות המתינו עד היום בצהריים כאשר התברר שהמערכה בדרום התרחבה בעקבות הירי למרכז הארץ ועוטף עזה.
יס הודיעה על כל פתיחת הערוצים אצלה, כולל ב – VOD ובטאבלטים, וזאת מבלי שהלקוחות יצטרכו להתקשר למוקדי השירות.
גם הוט הודיעה על פתיחת ערוצים בתשלום כולל בשירות NEXT TV. חברת HOT mobile פותחת את הגלישה ללקוחותיה, ההטבה מיועדת לגלישה סלולרית באמצעות מכשיר ה -HOT mobile בישראל בתוכניות הכוללות גלישה בארץ.
סלקום הודיעה שלאור המצב הבטחוני תפתח חברת סלקום למנויי הסלולר בדרום הארץ תוספת גלישה של 50 ג'יגה.
בנוסף, תפתח סלקום ללא עלות מגוון ערוצים ללקוחותיה החל מהיום: ערוצי הפרימיום ספורט 5 וערוצי הפרימיום של ONE, ערוצי ואמוס, ויוה פרימיום וויוה וינטאג' וחבילת ערוצי הדרמות הטורקיות.
פרטנר תפתח גם היא את כל ערוציה לכל לקוחותיה בכל הארץ.
















