ועדת התגמול של דירקטוריון בזק התכנסה לאחרונה כדי לדון באישור דרישות שכר והטבות מסוימות שדרש היו"ר גיל שרון, כך מסרו גורמים בדירקטוריון החברה. ככל הנראה מדובר בדרישה להצמדת שכר היו"ר למדד וכן דרישות להטבות נוספות.
נזכיר שעדכון השכר של שרון עברו באסיפה הכללית כמסגרת ואת הירידה לפרטים סוגרים בוועדת התגמול של הדירקטוריון.
בקרב חברי הוועדה שרר חוסר נוחות בולט, במילים עדינות, בשל דרישות השכר החריגות של היו"ר. אותם גרמים אומרים כי לא יתכן שיו"ר דירקטוריון המשתכר סכומים כה גבוהים ייהנה גם מהצמדה מלאה למדד בעוד העובדים הפשוטים בחברה העובדים בשכר נמוך אינם זוכים להטבה דומה.
ככל הנראה אישרה הוועדה את הצמדת השכר אך לא אישרה חלק מההטבות הנוספות. כמו כן, נראה שהועבר מסר חד מוועדת התגמול ליו"ר כי לא יאושרו דרישות שכר נוספות בעתיד. ועדת התגמול של דירקטוריון בזק מורכבת מדחצי"ם ובראשה עומד זאב וורמברנד.
וורברנד היה ידוע בעבר כדירקטור עצמאי ונוקשה, ואולם יש האומרים כי בשל חברותו האישית עם דוד פורר מבעלי השליטה בבזק, הוא נוטה יותר ויותר להתיישר עם בקשות הזוכות לתמיכת בעלי השליטה. כך או כך, נודע שהוא התקשה מאוד עם דרישות היו"ר והוא זה שביקש להעביר את המסר לגבי דרישות עתידיות ככל שיגיעו.
מבזק סירבו להגיב לידיעה.

















חזירים שמנים לא משתנים. חזיר נשאר חזיר.