אבי גבאי מנכ"ל פרטנר מנסה להעביר מסר שפרטנר מסתכלת לטווח הארוך, וזאת בהמשך לאכזבה של שוק ההון מהדוחות הקודמים של החברה. בשעת כתיבת שורות אלה השוק מגיב בירידות כלפי כל מניות התקשורת אחרי שאתמול השוק קפץ בשעת הסגירה, אך סביר להניח שהשוק עדיין מצפה שפרטנר תראה ביצועים טובים יותר. לפי גבאי זה רק עניין של זמן.
קבוצת פרטנר מסיימת את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 862 מיליון שקל, עליה של 4 מיליון שקל לעומת הרבעון הקודם, ו – 1% גידול לעומת המקביל אשתקד. ההכנסות משירותים בסלולר נותרו ללא שינוי והסתכמו ב – 444 מיליון שקל. ההכנסות מציוד בסלולר ממשיכים להיות נקודת חולשה של החברה וברבעון הנוכחי היא עם הכנסות של 134 מיליון שקל, גידול של 3 מיליון מהרבעון הקודם וירידה מ – 142 ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-28 מיליון שקל, בהשוואה ל-39 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
בשוק הנייח החברה מדווחת על קיפאון בהכנסות שמסתכמות ב – 292 מיליון שקל כמו ברבעון הקודם, ועלייה של 4% מהרבעון המקביל אשתקד. הנתון מלמד שפרטנר ממצה את ההסכם שחתמה עם בזק ומגייסת הרבה מנויים אך עדיין הדבר לא מתבטא בשורת הרווח.
בסיס מנויי סיבים אופטיים הסתכם ב-313 אלף, צמיחה של 79 אלף מנויים בהשוואה לרבעון הראשון לשנת 2022 וצמיחה של 26 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם – קצב גיוס מנויי הסיבים הגבוה ביותר של פרטנר מאז השיקה את פעילות הסיבים ב-2017. נכון להיום, מצבת מנויי הסיבים של החברה עומדת על 325 אלף – מספר מנויי הסיבים הגבוה בשוק.
החברה עברה לתזרים מזומנים שלילי של 16 מיליון שקל עקב השקעות ברשת והרחבת מלאי לטענתה, ורשמה קיפאון ברווח התפעולי שהסתכם ב – 57 מיליון שקל לעומת המקביל אשתקד.
אבי גבאי מנכ"ל הקבוצה אמר ״פרטנר ממשיכה להוכיח את עצמתה בתחום הסיבים, עם מערך מכירות חזק ויעיל. אנו מתמקדים בהמשך פיתוח התשתיות עבור לקוחותינו ובחיזוק המערכים הפנימיים. במקביל, אנו ממשיכים בתכניות שלנו למקסום פוטנציאל הצמיחה בכלל ערוצי הקשר עם הלקוחות במגזר הפרטי והעסקי. מניסיוננו, תהליכים אלה יפגשו את התוצאות שאנו מכוונים אליהן".
















