"אני לא רוצה לריב, אני לא אשת מדון, ואני תמיד מעדיפה לדבר ולהגיע להבנות, אבל אני מצד שני רוצה שיידעו גם שלא להתעסק איתי. סלקום היא מפעל חיים שלי וכל עוד אני יכולה להשפיע, ואני משפיעה לטובה, אני מתכוונת להמשיך ולהיות מעורבת גם בפיתוח העסקי של החברה. אם אני יכולה לתרום, אז למה לא?", כך אומרת מיה יניב בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר https://open.spotify.com/episode/4CLpUHJzQh8otlRJWsNCSU
לדברי יניב מאז תקופת אבי גבאי יש רגיעה בחברה ומודה שגם היא עברה תהליך אישי לאורך השנים. בהמשך היא מדברת על ההתנגדות של העובדים לרצון ההנהלה להוציא את תפעול האתרים הסלולריים למיקור חוץ, ורומזת שהיא לא תישאר עוד הרבה זמן בתפקיד.
















