הקושי במציאת אנשי הנדסה לאגף הספקטרום הוביל לכך שבמשרד התקשורת מתחילים להרהר באפשרות להוציא את הפעילות למיקור חוץ או להעסיק יותר יועצים חיצוניים. ל – zmanavir נודע שלאחרונה נבחרו 2 מועמדים לתפקידים בכירים באגף הספקטרום, אך משזומנו לשיחת שכר, הם ויתרו על התפקיד.
נזכיר שאגף הספקטרום הוא אחד האגפים החשובים ביותר במשרד והוא אמון על אסדרת כל תחום הספקטרום במדינת ישראל. העובדה שהאגף כבר זמן רב נמצא במחסור במנהלים בכירים, משפיעה על כל עבודת המשרד ועל תהליכים שהוא רוצה לקדם.
הבעיה החריפה על רקע המינוי של שמילה מימון לתפקיד מנכ"ל המשרד בפועל, היות ובתפקידו כמשנה למנכ"ל, היה אחראי על תחום ההנדסה והספקטרום, וכעת הוא נדרש לניהול המשרד כולו.
















