שר התקשורת שלמה קרעי הודיע שבחוק השידורים החדש, תוטל חובה על בעלי הזכויות, לאפשר שידורי ספורט בכל פלטפורמה ובכל טכנולוגיה. עד היום צ'רלטון לא אפשרה צפייה בשידוריה דרך הסלולר או טבלטים, אלא רק בטלוויזיה, וקרעי מסר שהדבר יתוקן. קרעי ציין שנפגש עם אנשי צ'רלטון וביקש מהם להסדיר את הנושא, אך הם לא עשו זאת. לפיכך הבהיר הנושא יתוקן בחוק. קרעי הופיע היום בוועדת הכלכלה במטרה להציג את תוכניות העבודה של המשרד ודיבר על כך.
נושא שידורי הספורט במכשירים ניידים מטריד רבים, בעיקר חיילים וחובבי ספורט, שלא יכולים להיות צמודים למכשירי טלוויזיה בכל אירוע ורוצים לצפות דרך הסלולר.
קרעי אמר שעד סוף החודש, חוק השידורים החדש יוצג לציבור. כפי שחשפנו, בשבוע שעבר התכנסו ראשי המשרד לסכם את הצעת החוק, והיא בשלבים סופיים של הכנה.
נסביר כי צ'רלטון מסרבת לאפשר נגישות במכשירי סלולר לשידורי הספורט שלה מטעמים כלכליים נטו, כלומר היא חוששת שהדבר יביא לתופעה של ריבוי סיסמאות ומשתמשים על אותו חשבון, והיא לא תוכל לשלוט בכך, כפי שהדבר מתרחש כעת בנטפליקס למשל, שסובלת מזה קשות.
בתוך מסבירים גורמים המכירים את הנושא היטב, שלקרעי צפויה משוכה כבדה מאד כשהחוק יגיע לוועדת הכלכלה לאישור. הסיבה היא שהבעלים של צ'רלטון אלי עזור, מקורב לראשי הליכוד כולל ראש הממשלה בנימין נתניהו, והם לא ישמחו להיתקל בו בעיתוי הנוכחי.

















הכתבה מדברת על "ערוצי הספורט", ומביאה את ההתנהלות מול צ'רלטון בלבד.
אבל מה עם RGE וערוצים החינמיים?
למה הם לא משודרים באינטרנט?