בזק בינלאומי וסרברפארם תשתיות ישראל הודיעו היום כי חנכו את חוות השרתים החדשה שהקימו בבני ציון. בזק בינלאומי שוכרת בחווה שטחים שאותם היא משכירה ללקוחותיה. הפרויקט הוקם בזמן שיא של 13 חודשים לדברי החברות. החווה החדשה היא בהספק של 10.5 מגה וואט.
חוות שרתים זו הינה החווה החמישית של בזק בינלאומי בישראל והיא תפעל בנוסף למתקני Data Centers נוספים – שניים בפתח תקווה, אחד בראש העין ומתקן נוסף בתל אביב כך שבסה"כ תספק בזק בינלאומי שירותי אירוח במתקניה בשטח כולל של למעלה מ-7,500 מ"ר.
רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, התייחס להשקת הדאטה סנטר החדש: "עבורנו בבזק בינלאומי זהו יום חג. הצלחנו להקים בשותפות מלאה עם חברת Serverfarm את אחד המתקנים המתקדמים והחדשניים ביותר בישראל בזמן שיא של 13 חודשים בלבד, מתוך הבנה של צרכי השוק ושהלקוחות שלנו מחפשים שטחים פנויים מיידית עבור המידע היקר שלהם".
















