שי חייק מצטרף לקשת כסמנכ"ל הרגולציה של הקבוצה. הוא יחליף את טלי גורן שהודיעה על פרישה מהתפקיד לפני כחודשיים. בהודעת החברה נמסר שבעברו מילא חייק (38) שורה של תפקידים בכירים בעולמות הדוברות, האסטרטגיה והממשל, במהלכם צבר ניסיון והכרות מעמיקה עם תהליכי קבלת החלטות בתחומי התקשורת והרגולציה. בארבע השנים האחרונות כיהן חייק כדובר מפעל הפיס. בקשת הוחלט לפצל את תפקיד התקשורת והרגולציה, במסגרת זו חייק יהיה אמון על הצד הרגולטורי של הקבוצה.
















