חברת הוט הודיעה היום על הקמת זרוע פעילות חדשה שתרכז את תחומי החדשנות והפיתוח העסקי של כלל הקבוצה (מובייל, עסקי ופרטי) וזאת בדומה לפעילות חברת האם אלטיס לאב בפורטוגל. הפעילות תיקרא HOT EDGE ובראשה יעמוד ניר אידלמן מנהל חטיבת המוצרים שידווח ישירות למנכ"לית הקבוצה טל גרנות גולדשטיין.
בהודעה שמסרה החברה היא מציינת ש – HOT EDGE תשמש כמרכז החדשנות, ותהיה אחראית על בחירה ומימוש טכנולוגיות מתקדמות וכניסה לשווקים חדשים: שילוב פתרונות AI, טכנולוגיות מבוססות ענן, ניהול DATA, אנרגיה וחשמל, מציאות רבודה (AR) ועוד.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT: "הקמת HOT EDGE מממשת את האסטרטגיה של קבוצת HOT לנהל את מהלכי החדשנות שלנו תחת פלטפורמה אחת מרכזית ומובילה. חדשנות וטכנולוגיה הן מנוע הצמיחה המשמעותי של הקבוצה והן יעמיקו את נוכחות הקבוצה ומובילותה בתחומי הפעילות הקיימים והחדשים. אני מאחלת לניר המון בהצלחה".
ניר אידלמן אמר "HOT EDGE תהווה את שער הכניסה של HOT לשווקים חדשים, תעמיק את האחיזה של הקבוצה בעולמות הטכנולוגיה ותאפשר לנו למנף את המומחיות שלנו על מנת לממש טכנולוגיות מתקדמות".

















להוט החשמלה כי איכותי בישראל ץנסו ותראו. הוא נוצץ יותר, חשמלי יותר וזורם הכי טווב.