גורמים בקבוצת בזק אומרים שמסתמן כי החטיבה העסקית בבזק עשויה לצאת מתחום האינטגרציה, וכי ישנם שיחות בנושא. הרעיון הוא שפעילות האינטגרציה תנוון בהדרגה, וזאת על מנת שתעבור לבזק בינלאומי בסופו של דבר. בזק בינלאומי היא חברה שנבנית מחדש במטרה למקד את פעילותה בתחום פתרונות לעסקים, ובלא מעט מקרים היא גם מתחרה בחטיבה העסקית בבזק. האחרונה עובדת עם אינטגרטורים חיצוניים והיא גם מספקת שירותי אינטגרציה בעצמה.
הרקע למהלך הוא בין היתר העלות הגבוהה של אנשי האינטגרציה. מדובר בדמויות שלרוב נהנות משכר גבוה מאוד היות ויש להם ביקוש רב. בבזק מדובר בכמה עשרות אנשים בחטיבה העסקית. בכל מקרה הם לא צפויים להיפגע אלא להמשיך כרגיל וממילא הסוגיה עוד תעלה לדיון מול ועד העובדים שגם להם בטח יהיה מה להגיד.
נדגיש כי הויכוח בקבוצת בזק לאורך השנים היא ערני במיוחד בשאלה מדוע הקבוצה צריכה להתמודד במכרזים באמצעות שתי זרועות. לא אחת נרשמו ממש ויכוחים בנושא כאשר התברר שבזק רק חודרת יותר ויותר למגרש של בזק בינלאומי.
רק נסביר שבזק בינלאומי הפכה להיות חברת תקשוב ופתרונות לעסקים על רקע שינויים רגולטוריים שהושתו על הקבוצה, ובעיקר ביטול ההפרדה בין ספק לתשתית באינטרנט, ומתן רישיון לבזק לספק אינטרנט ישירות. התיקון רוקן את פעילות ה – ISP בבזק והוחלט שהיא תיוותר עם הפעילות העסקית בלבד.

















יכול להיות שמתחילים עניינים בהנהלה של בזק?
יכול להיות שמישהו לא כך אוהב את המנכ"ל?
ועוד לא דיברנו על האהבה המחודשת בין אייל קמיל לגוראון…