השיטה של הוט מובייל: מבצע כסאח לסוף השבוע. החברה הודיעה אתמול בערב לאנשי המכירות שלה, על מבצע בזו הלשון: לילה טוב😴
🔥מבצע מטורף מהסרטים🔥🔥🔥
ממחר בבוקר ועד יום שני הקרוב!!
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
● חבילת טופ 150 גיגה רק ב 24.9 ₪ לחודש וחודש ראשון חינם‼️‼️
כן קראת נכון חודש ראשון חינם‼️
אז מה שנשאר זה למכור ערמות של קווים ולאסוף ארגזים של כסף💵💵💵
הנחיות על צורת התפעול יצאו מחר בבוקר
בהצלחה במכירות
נדגיש כי המבצע הוא לחבילות דור 4 ולא לחבילות דור 5, אבל בכל מקרה מדובר במחירי רצפה שמזכירים את ימי שיא התחרות בסלולר. עם מנכים את החודש חינם המחיר מסתכם בכ – 23 שקל לחודש למשך שנה.
לפני מספר שבועות ציינו כי הוט הפכה להיות הקבוצה הכי אגרסיבית בשוק במכירות, בעוד מתחרותיה מנסות לשמור פחות או יותר על רמת מחירים שמבטאת עלייה במחיר, אצלה המגמה היא הפוכה.
יהיה מעניין לראות את נתוני ניידות המספרים של יוני לנוכח המבצע של הוט מובייל.

















אז מה, קשה למתחרים? לא נורא
הוט מובייל מכניסה פלפל
אילן יא חתיך