איציק בן אליעזר, מנכ"ל גילת טלקום, רוכש כ- 9.5% מהון החברה ובעלות כוללת של כ- 1.84 מיליון שקל – המשקפת פרמיה של כ- 10% ביחס לשווי השוק של מניית החברה.
בהודעת החברה נמסר כי "בחנה לעומק את אפשרות שילובו של בן אליעזר כמשקיע אסטרטגי בחברה, והנה סבורה כי לאור ההבנה, הניסיון והידע הגבוהים שלו בתחום התקשורת, כמו גם ניסיונו העסקי רב השנים – בן אליעזר הנו מועמד ראוי ואיכותי ביותר לביצוע השקעה אסטרטגית בחברה, ובהתאם הציעה לו את ביצוע ההנפקה כאמור".
"החברה רואה בהסכמתו של בן אליעזר, להשקיע בחברה סכום משמעותי הבעת אמון חשובה מאוד באסטרטגיה ומנהליה של החברה מצד גורם מומחה ובעל ניסיון בשוק התקשורת, בעל יכולות אסטרטגיות ועסקיות משמעותיות, ומברכת על המהלך".
"במהלך השנה האחרונה, ובהובלת בן אליעזר, יצאה גילת לדרך חדשה, תוך הוספת קו עסקים חדש, סינרגטי לפעילותה הוותיקה – פעילות תקשורת ואינטרנט בישראל, אשר מיועד לתמוך באסטרטגיית הצמיחה של החברה. בשלב הראשון השיקה את פעילותה במגזר העסקי ולאחרונה אף השיקה את פעילותה בתחום האינטרנט למגזר הפרטי ולשוק הרחב. להערכת החברה, היקף הפעילות הכולל מפעילות זו בשנת 2023 צפוי להיות משמעותי ביחס להכנסות הכוללות של החברה".
החברה מסרה עוד כי במקביל, הוביל בן אליעזר תהליכי מיקוד והתייעלות בחטיבות הנוספות של החברה, תוך השגת צמיחה משמעותית בחטיבת הממשלה המנוהלת על ידי עמי שניידר (סמנכ"ל החטיבה), והנהגת אסטרטגיית רווח בפעילות החברה באפריקה.

















איציק יא תותח. שיהיה לך הרבה בהצלחה מכל הלב
החברים בבזק
בזקום קוראת לך
שוב הביתה איציק
בוא, 10 אחוז זה לא השקעה אסטרטגית. אתה עושה סיבוב נחמד אבל מה אסטרטגי פה. בכל אופן בהצלחה.
ואולי זו רק ההתחלה…
בחברה הזאת הסוף.וההתחלה קרובים. נסחרת בשווי של שלד.