הצוות הבינמשרדי העוסק במציאת פתרונות לקידום הקמת אתרי סלולר, עומד לצאת בקרוב בקול קורא לציבור ולהזמין את המפעילים להופיע בפניו. ככל הידוע הקריאה לא אמורה להכיל מתווה מסוים לפתרון הבעיה, אלא מדובר במהלך שנועד לטייב את תהליך העבודה. נזכיר כי הצוות קם על רקע מצוקה אמיתית של החברות הסלולריות להקים אתרי 5G בעיקר בשל קשיים שמערימים ראשי ערים וראשי מועצות.
בישראל ישנה בעיה גדולה בקצב הגידול ב – 5G ומשרד התקשורת לפי הצהרותיו לפחות, מעוניין לפתור את הבעיה על מנת לא להכניס את ישראל לפיגור גדול מדי מול העולם, שכן כבר עכשיו ישראל במקום לא טוב בדירוג העולמי.
הקול הקורא שונה משימוע שבו כבר מתבקשות תגובות על מדיניות מוצע. קול קורא בא על מנת לייצר תשומת לב ציבורית ועניין מצד כמה שיותר גורמים בדרך למציאת פתרון.
















