נתי שוברט, לשעבר סמנכ"ל ספקטרום במשרד התקשורת, והיום גמלאי המשרד, נשכר כיועץ למשרד וזאת על רקע מצוקת כוח האדם באגף. גם אשר ביטון, מנהל אגף הספקטרום לשעבר נשכר על ידי המשרד לסייע במילוי השורות. כל אחד מהם יועד לעבודה ספציפית, שוברט נשכר כדי לעסוק בסוגיות הקשורות לתדרים שבמגע עם משרד הביטחון, וביטון נשכר כדי לסייע למשרד בכל הקשור לתקינה בינלאומית. בנוסף גם משה גלילי, סמנכ"ל הספקטרום לשעבר, נשכר לטובת משימות מיוחדות.
כפי שפרסמנו בעבר המשרד מתקשה למצוא מנהלים לתפקידים בכירים באגף והדבר יוצר קושי רב בעבודת המשרד, שכן נושא התדרים הוא קריטי לעבודה השוטפת. אגף הספקטרום סבל ממכת עזיבות קשה, שפוגעת בעבודתו, כאשר בנוסף לשוברט וביטון, גם שמואל אזולאי שהחליף אותם פרש לטובת תפקיד מתגמל יותר במשרד הביטחון.
















