בשמת לוי-פויר מונתה לסמנכ"לית שירות הלקוחות של סלקום. לוי-פויר, מנהלת את אגף שירות הלקוחות בשנה האחרונה. החלה את דרכה בחברה לפני כ-18 שנים, בהם מילאה שורה רבה של תפקידים באגף שירות הלקוחות, בהם ניהול פניות הציבור והתמיכה המשפטית של החברה והמחלקת למדיניות ואיכות השירות. לוי-פויר ניהלה את אגף השירות מאז שעמי שטרמר שכיהן לפניה עבר לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש וזאת במסגרת גיבוש ההנהלה החדשה.
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "אנו בסלקום מאמינים בהצמחת שדרת ניהול מתוך הבית ובשמת היא דוגמה מצוינת לכך".
לוי-פויר: "אני מודה לדירקטוריון סלקום ולמנכ"ל דניאל ספיר על האמון והמינוי".
















