סלקום אנרג'י, מיזם המשותף לסלקום ולמשק אנרגיה, יספק חשמל לרשת קמעונאית בהיקף של 125 מיליון שקל. משק אנריגה דיווחה לבורסה על העסקה לפיה סלקום אנרג'י, התקשרה בהסכם לאספקת חשמל, לפיו תרכוש רשת קמעונאית גדולה מסלקום אנרג'י את כל החשמל הדרוש לה בסניפיה.
ההסכם שנחתם הינו לתקופה של 48 חודשים ממועד החתימה, כשבתום התקופה מתחדש ההסכם אוטומטית לתקופות נוספות של 12 חודשים. משק אנרגיה מעריכה כי, תחילת אספקת החשמל למרבית סניפי הרשת תתרחש במהלך שנת 2024.
כמו כן, משק אנרגיה מעריכה כי הרשת הקמעונאית צפויה לרכוש חשמל בהיקף שנתי מוערך של כ- 85 מיליון קוט"ש. בהתאם, להערכת החברה ההסכם צפוי להניב לסלקום אנרג'י הכנסות בהיקף של כ- 125 מיליון שקל במשך תקופת ההסכם הראשונית (חלק החברה כ- 65 מיליון שקל) המשקפים סך של כ- 40 מיליון שקל בשנה (חלק החברה כ- 20 מיליון שקל), וזאת תחת ההנחה שהאספקה למרבית סניפי הרשת תחל בינואר 2024.
















