חברת הסלולר wecom לא השתתפה במכרז התדרים האחרון שנערך השבוע. ל – wecom יש הסכם שיתוף רשתות עם סלקום ולכאורה במצב עניינים רגיל החברה הייתה אמורה להשתתף יחד איתה במכרז, אך wecom נמצאת במצב שבו היא לא מעוניינת להשקיע ורוצה להגיע למועד סיום השותפות עם סלקום על מנת שתוכל לצאת מהשוק.
ההחלטה של wecom לא להתמודד במכרז לא מפתיעה. מאז שהחברה השיקה את פעילותה מחדש אחרי הסדר חוב, היא למעשה לא מתרוממת והפסיקה להיות פקטור בשוק. החברה ניסתה להמציא את עצמה מחדש דרך חבילות לכל החיים כולל שיחות מחו"ל, אך כעבור זמן קצר צמצמה את היקף החבילות, התכנסה לתוך טיפול בצרותיה הרגולטוריות מול משרד התקשורת, המנכ"ל עזב, וכעת החברה מנוהלת על ידי הבעלים יריב לרנר.
התדרים שהוקצו במכרז נזכיר גם לא רלוונטיים בתקופה הקרובה לאף חברה, ולכן מבחינת wecom שמחפשת את דרכה החוצה, לרכישת התדרים במסגרת הרשת המשותפת אין כל משמעות.

















גולן?
מעניין 🤔
שוק הסלולר בפורק?
זה חברה מאוד טובה.
מה קרה להם ? נגמר להם?