משרד התקשורת מביא לוועדת הכלכלה את התיקון בצו התקשורת בעניין קופת התמרוץ. ביום ראשון הקרוב ייערך דיון בו צפויה ועדת הכלכלה לאשר את התיקון במסגרתו השנה לא ישלמו המפעילים 0.5% מהכנסותיהם לקופת התמרוץ. קופה זו משמשת לתקצוב פריסת סיבים בפריפריה, אך ב – 2023 התברר כי אין צורך לגייס עוד כסף לתמרוץ כפי שחשפנו כאן https://tinyurl.com/2a9qc6cv.
המפעילים מקווים ש – 2022 תהיה השנה האחרונה שבה יידרשו לשלם לקופת התמרוץ, וזאת למרות שמשרד התקשורת סבור שייתכן ויהיה צורך לממן פריסה באזורים שכבר יצאו לפריסה אך הזוכים באותם מכרזים לא הצליחו לממש את זכייתם מסיבות שונות.
















