החברות הסלולריות ממשיכות בהקמת אתרי 5G ובחודש יולי נוספו בישראל בסך הכל 67 אתרים חדשים. מבין החברות סלקום הקימה ביולי הכי הרבה אתרי דור 5G והגיעה ל – 686 אתרים, גידול של 28 אתרים, מתוך 2537 בסך הכל (המהווים 27% מכלל האתרים שלה).
PHI (פרטנר והוט מובייל) הקימה 14 אתרי 5G והגיעה ל – 597 מתוך 2817 בסך הכל (המהווים 21% מכלל האתרים שלה).
פלאפון הקימה ביולי 25 אתרים ויש לה כרגע 571 אתרי 5G בסך הכל מתוך 2648 אתרים בסך הכל (המהווים 21% מכלל האתרים שלה). בסיכום הכללי נכון לחודש יולי ישנם 1,854 אתרי 5G בישראל.
למרות המשך הגידול בבניית אתרי 5G, וכפי שהסברנו בעבר, המספרים מאד נמוכים במידה ורוצים לספק כיסוי מיטבי ב – 5G בכל הארץ. אמנם ניתן לראות שהחברות ממשיכות להקים אתרים אבל הדרך עוד ארוכה וישראל לא תהיה בין המדינות המובילות בתקופה הקרובה, אם לא תימצא הדרך לסייע לחברות להאיץ את ההשקעה, ולא נראה שזה כרגע על הפרק.
עדכון: בתל אביב לחברת PHI יש 94 אתרי 5G, לסלקום 64 ולפלאפון – 50.
בחיפה ל – PHI יש 41 אתרי 5G, לסלקום 43 ולפלאפון 23.
בבאר שבע ל – PHI יש 15 אתרי 5G, לסלקום 22 ולפלאפון 19.
בירושלים לחברת PHI יש 43 אתרי 5G, לסלקום 61 ולפלאפון 27.

















איך ישקיעו ,אם אין בכלל תעבורה על 5G בארץ , כולה 2 אחוז מסך תעבורה, שזה כלום, בשביל זה להחזיק רשת יקרה ?