מנהלת המחקר של לידר שוקי הון, סבינה לוי, פרסמה מספר נקודות שלדעתה צריך להתמקד בהם מחר עם פרסום הדוחות של בזק לרבעון השני של השנה. לדבריה עיקר המיקוד ממשיך להיות התקדמות החברה בתחום הסיבים לרבות קצב הגיוס של הלקוחות והתרומה שלהם ל – ARPU.
לגבי פלאפון בלידר צופים שהתוצאות יושפעו לחיוב מהעונתיות וצפוי שיפור לעומת הרבעון הקודם לצד ירידה במכירות ציוד קצה.
הערה נוספת בפרסום היא הציפייה להבהרות לגבי כניסת Free tv לשוק הטלוויזיה והמשך החדירה של שירותי הסטרימינג.
לוי צופה צמיחה של 4.5% בהכנסות הקבוצה ל -2.3 מיליארד שקל ברבעון השני, ורווח נקי של 370 מיליון שקל, בגידול של 19.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
















