התוצאות של התחרות בתחום הטלוויזיה עדיין לא באות לידי ביטוי ברבעון השני של השני, וזאת מפני ש – Free tv נכנסה רק באמצע יוני, ולכן הרבעונים הבאים יספקו תמונה מדויקת יותר לגבי השלכות הכניסה שלה. ובינתיים רואים ש – yes מצליחה לצמוח בהכנסות ב – 6.3% ל – 336 מיליון שקל לעומת המקביל אשתקד, ו – 2.1% לעומת הרבעון הקודם.
החברה מסבירה שהצמיחה בהכנסות מקורה בתוספת הלקוחות שמצטרפים לטריפל הסיבים של yes, והכנסות משיתופי פעולה בינלאומיים כלומר מכירת תכנים.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב – 26 מיליון שקל לעומת הפסד של 2 מיליון במקביל אשתקד, וה – EBITDA הסתכמה ב – 72 מיליון שקל, גידול של 63.6% למקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב – 30 מיליון שקל.
למרות הצמיחה בהכנסות החברה איבדה כאלף מנויים ל – 579 אלף מנויים. ממספר זה החברה מדווחת יש לה 364 אלף מנויים ב – yes פלוס, המהווים כרגע 63% ממספר המנויים הכולל.
בנוסף החברה מדווחת על 21 אלף מנויי סיבים אופטיים, גידול של 7,000 מנויים מהרבעון הקודם.
אילן סיגל, מנכ"ל yes אמר: " yes רושמת רבעון שיא עם הרווח הנקי הגבוה ביותר מאז 2016, עלייה בהכנסות ושיפור במדדי הרווחיות, כתוצאה מהמיקוד שלנו בעולם הסיבים ושיתופי הפעולה עם ענקיות התוכן הבינלאומיות. על אף התחרות בשוק הטלוויזיה הצלחנו לשמור על יציבות בבסיס המנויים, ואף לצמוח ביחס לרבעון המקביל. אנחנו ממשיכים להוביל את שוק הטלוויזיה על גבי אינטרנט עם כ-370 אלף מנויים המהווים כ- 64% ממצבת הלקוחות שלנו היום".
















