ראשי חברת חשמל ינסו לרתום את שר התקשורת שלמה קרעי לטובת פרויקט הסלולר, והצדדים צפויים להיפגש בקרוב. בחח"י מבינים שהתהליך לקבלת כל האישורים עדיין רחוק מסיום והתיקון לרישיון האחרון שהמשרד עשה ככל הנראה היה רק חצי עבודה.
ל – zmanavir נודע שבחח"י הייתה אופטימיות שהם מתקדמים ואולם הסתבר להם שהמשרד הותיר בידו כלים להטיל מגבלות על הפרויקט שלהם. מדובר בתיקון פקודת הטלגרף והדבר השני הוא לקבל רישיון שבו הממשלה יכולה להטיל הגבלות נוספות על הפעילות. כל התהליך הזה ייקח חודשים ארוכים ובחח"י מעוניינים לקצר אותו ולכן מבקשים את עזרתו של השר. תיקון הרישיון שעשה המשרד מתיר לחברות הסלולריות להשתמש במתקני שידור שהם לא בבעלותם אבל כאמור זו רק חצי מהדרך היות וחח"י צריכה אישורים ארוכים ומתישים בדרך להקים את הרשת.
נזכיר שחח"י רוצה להקים רשת סלולרית על מתקניה שלה לצרכיה הפנימיים ועל הדרך היא מעוניינת להציע לחברות הסלולריות פתרונות לשימוש בהם שיקלו עליהם בהקמת אתרים.
שר התקשורת שלמה קרעי רואה בחיוב את הפרויקט משום שבתפיסת המשרד כל דבר שיכול לקדם הקמה של אתרי סלולר הוא הזדמנות חשובה שיש לנצל היות ואחת הבעיות הקשות שעומדות בפני החברות ובפני התעשייה כולה בעצם, הוא הקושי בהקמת אתרים, וחח"י ועמודי התאורה שלה הם אופציה שיכולה מאד לעזור.
















