אלעד מלכא, המשנה למנכ"ל משרד התקשורת צפוי להתמנות למנכ"ל בשבועות הקרובים וזאת על רקע העובדה שצבר ניסיון של חצי שנה בעבודת המשרד כמשנה למנכ"ל.
מלכא הוא מועמדו של שר התקשורת שלמה קרעי לתפקיד, מאז נכנס לתפקידו כשר בינואר השנה. מועמדותו של מלכא הוגשה לוועדת המינויים בתקופה של לירן אבישר בן-חורין כמנכ"לית המשרד. ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה סברה שלמלכא אין מספיק ניסיון ניהולי ולכן קרעי משך את מועמדותו לתפקיד מנכ"ל והעניק לו את תפקיד המשנה למנכ"ל כדי לצבור ניסיון במשך חצי שנה, כך שיוכל להביא אותו לאישור מחדש. כאמור החצי שנה הזו מסתיימת החודש ומסתמן שקרעי ינסה להביא אל מלכא לאישור שוב בקרוב.
כרגע משמש שמילה מימון כממלא מקום מנכ"ל, ועם אישור מינויו של מלכא לתפקיד מנכ"ל המשרד, הוא יחזור לכהן בתפקידו הקודם כסמנכ"ל הנדסה.
















