פרטים חדשים על חוות השרתים המתוכננת לקום ברמת הנגב ושמי שעומד בראש הדירקטוריון שלה הוא שר התקשורת לשעבר יועז הנדל. השבוע חשפנו שהחווה החדשה RNDC נמצאת בשלבי גיוס הון, והיום אנו חושפים שהשותף האסטרטגי ולקוח העוגן של החווה היא חברת בינת. המשקיעים העומדים מאחורי החווה הם איש העסקים ישראל מורגנשטרן, יו"ר קבוצת זמרת הארץ, קבוצת נועם יניב, ודנינה אחזקות.
החווה החדשה אמורה לקום בהשקעה של כמיליארד שקל, ואחד הגורמים המממנים הוא בנק מזרחי. היא תפעל דרך טורבינת גז קרובה לצינור הגז שעובר באזור בהספק של 27 מגה וואט שזה נחשב להספק גבוה מאוד עבור חווה. בנוסף החווה תתפרס של שטח של 18 דונם ותכיל 8 אולמות בגודל 700 מ"ר. בינת תפעיל ותנהל את החווה ועבורה מדובר בחווה רביעית במספר.
















