עדכון: חברת פרטנר מאבדת הכי הרבה מנויים בניודים גם בחודש החולף. החברה השילה 3,500 לקוחות נטו, אך מה שמעניין לראות הוא שכאשר מסתכלים על טבלת ניודים מפורטת שמנתחת את תנועת הלקוחות בין כל החברות, רואים שהוט מובייל ממשיכה לקחת מפרטנר הכי הרבה לקוחות. בעוד שהוט מובייל ניידה לקוחות מסלקום ופלאפון באזור ה – 8,300 לקוחות, מפרטנר היא לקחה 9,700, ואילו פרטנר שהשיבה מלחמה, לקחה להוט מובייל 8,800 לקוחות.
במלים אחרות רואים שהחברות מטרגטות אחת את השניה וכל חברה ממקדת מאמצים לגייס לקוחות ממי שלוקחת ממנה. במלים אחרות המשווקים חוגגים.
גולן טלקום אבדה 1,800 לקוחות נטו והוט מובייל אבדה 800 לקוחות בלבד לפי מקור מידע אחד והוסיפה 300 לפי מקור מידע נוסף. ויקום מאבדת 900 לקוחות באוגוסט ולמעשה החברה די יצאה מהמשחק.
מכאן והלאה נעבור לחברות שמסיימות את החודש עם נתונים חיוביים. פלאפון סיימה את החודש עם הצטרפותם של כ – 500 מתניידים בלבד, וסלקום צירפה 1,470 מתניידים חדשים. הנתון המפתיע באוגוסט הוא ש – 019 סלולר הצליחה לגייס 3,300 מנויים חדשים ולמעשה עקפה את כל השחקניות בשוק. רמי לוי הוסיף עוד 1,200 לקוחות נטו.
בשוק הסלולר טוענים שהסיבה לקפיצה במספר המנויים של 019 מובייל באוגוסט קשורה לכך שהחברה מספקת את ה – ESIM לשעוני Kidi Watch, וזה מה שהקפיץ את מספר המנויים שלה.
















