חברת בזק החלה לשווק את השירות ביזנט פייבר, ולראשונה בשוק התקשורת לעסקים היא תספק את השירות על גבי רשת הסיבים האופטיים שלה GPON, ולא על רשת המטרו. מדובר בשירות שמיועד ללקוחות עסקיים קטנים בעיקר שבזק סיפקה עד עתה על גבי הנחושת בקצב של עד 100 מגה, וכעת היא תספק אותו בקצב של 1. גיגה. השירות יוצע דרך נתב של צ’ק פוינט.
השירות כולל נתב, אבטחה, ביחד עם התחייבות לתיקון תקלות בתוך כמה שעות, מה שנותן ללקוחות עסקיים קטנים שקט וביטחון. המחיר של השירות החדש אינו כולל ISP, נסביר שבשוק העסקי עדיין חל פיצול בין ספק האינטרנט לבין חברת התשתית – פיצול שבוטל בשוק הפרטי.
לפיכך בזק מציעה את השירות במחיר השקעה של 354 שקל ל – 4 חודשים, אח"כ המחיר עולה ל – 414 שקל כולל בנדל עם 018. השירות מוצע עם עוד ספקים אבל כרגע 018 היא הכי זולה.
המהלך של בזק הוא אירוע חשוב שכן עד עתה היה נמנעה מלספק שירותים לעסקים על גבי רשת הסיבים GPON מחשש שהדבר יפגע בהכנסות רשת המטרו. כעת היא עושה את המהלך מפני שהיא מבינה שהיא לא יכולה למנוע מלקוחות עסקיים קטנים לעבור ל – GPON פרטי באזורים שהיא פורסת סיבים ולכן מעדיפה לשלוט בתהליך ולהציע את השירות במחיר קצת יותר גבוה, מאשר שהלקוחות העסקיים הקטנים ירכשו את השירות כפרטי.
















