אלי משה מונה לתפקיד מנכ"ל Bynet Data Centers – חברה חדשה שהקימה בימים אלה קבוצת רד-בינת. החברה תרכז את פעילות חוות השרתים של החברה ברחבי הארץ. אלי משה שימש עד לאחרונה כמנהל לקוחות אסטרטגיים באירופה והמזרח התיכון באמזון.
פעילות ה-Data Centers של הקבוצה הוקמה ונוהלה בבינת תקשורת מחשבים במשך כעשור ובמסגרתה הוקמו 4 חוות שרתים בירושלים, תל אביב ולוד. המתקנים המתקדמים מספקים שירות לחברות, ארגונים, רשויות ומשרדי ממשלה. בין אתרי הדאטה סנטר של החברה נמנה אתר "ירושלים של זהב" אשר ממוקם בהר חוצבים בעומק של 50 מטר מתחת לאדמה הינו היחיד בישראל שעבר את מבחני UTI שהוסמך על ידה כספק TIER-3. החברה פועלת להרחיב את פעילותה במתקנים חדשים נוספים. בימים אלה מוקם דאטה סנטר נוסף בשוהם. לאחרונה פרסמנו שהקבוצה גייסה את בנק ההשקעות Moelis למציאת משקיע.
לדברי יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד בינת "פעילות ה-Data Center הינה אסטרטגית עבור קבוצת בינת, ובהתאם בחרנו להקים חברה חדשה שתתמקד ותוביל פעילות זו".
















