רשות החברות אינה מסתייגת מהאפשרות לכניסת חח"י לתחום הסלולר, כך נודע ל – zmanavir. על פי מקורות הקרובים לנושא, ברשות החברות לא שללו את המהלך, והם ממתינים למשרד התקשורת לגבש עמדה. ואילו לגבי משרד האוצר ואגף התקציבים נדמה ששם פחות מתלהבים מכניסת חח"י לתחומים חדשים באופן עקרוני, אך הם גם ממתינים לראות את התנאים והמגבלות שיחולו על המיזם ואז יביעו את עמדתם.
עוד נודע שמשרד התקשורת פנה לרשות החברות ולמשרד האוצר לקבל את עמדתם לגבי המהלך. לאחר שתתקבל החלטה במשרד התקשורת ובאוצר, חח"י צפויה לפנות למשרד האנרגיה ולבקש גם ממנו אישור למיזם.
משרד התקשורת שוקד על התנאים לחח"י ואלו ככל הידוע יכללו הגבלות בהסכמי בלעדיות, בעלויות צולבות, אי הפליה, אי התניה וכדומה.
נזכיר למי ששכח שהאוצר היה המתנגד החריף ביותר לכניסת חברה ממשלתית אחרת לתחום התקשורת – קצא"א, וביקש לקבוע רף תנאים גבוה כדי לאפשר לה להשתמש בתשתיותיה לצורך פריסת כבל אופטי שמחבר בין אילת לאשקלון ועל ידי כך לייצר תחרות בחברות פרטיות. גם במקרה של חח"י העיקרון דומה ומכאן ההסתייגות.
















