חברת בזק מעדכנת כי טכנאי החברה פועלים מאז אתמול בעוטף עזה וביישובי הדרום המאוימים, לעיתים תוך סיכון חיים, כדי לתקן תשתיות אינטרנט וטלפוניה שנפגעו במהלך הלחימה ולהחזיר את השירותים לסדרם מהר ככל הניתן. תיקון התשתיות מתבצע באופן מתואם עם כוחות הבטחון והטכנאים מגיעים לכל מקום שכוחות הבטחון אישרו להם להיכנס אליו. בשלב זה, למרבה הצער, הצוותים אינם מורשים להכנס לחלק מיישובי עוטף עזה. בזק מחזקת את ידי התושבים והיא תשלח את הצוותים לישובים, ברגע שתותר הכניסה.
למעלה מ-250 מעובדי החברה גויסו למילואים ושאר עובדי החברה עובדים בקצב מוגבר כדי לשמור על רצף פעילות סדיר. לדברי החברה בזק ערוכה ומתורגלת לפעול במצבי חירום והיא נמצאת בקשר רציף עם גורמי הביטחון לקבלת עדכונים לגבי המשך הפעילות בחירום.
נציין שבאופן כללי תשתיות נייחות פחות פגיעות מאשר תשתיות סלולריות היות וחלקן הגדול עובר מתחת לקרקע. יחד עם זאת ישנם עדיין אזורים רבים, בעיקר ישנים, שהתשתית של בזק היא תשתית נחושת עילית שפגיעה יותר.
לזכות בזק ניתן לומר שבתקופות חירום, בצה"ל וגם במשרד התקשורת יודעים, שהחברה היחידה בישראל שניתן לסמוך עליה שתשתיותיה יפעלו בשעת חירום היא בזק. היא גם החברה היחידה שמקפידה על נהלי בדיקות תקופתיות כדי לוודא שהרשת שלה ערוכה לשעת חירום.
















