חברת פרטנר הודיעה על פתיחת רשת ה – 5G שלה עבור כל לקוחותיה למשך חודש. המשמעות היא שכל לקוח שיש ברשותו מכשיר תומך 5G יוכל להשתמש ברשת היכן שהיא פרוסה, ובכך יתרום גם להפחתת עומסים ברשת 4G. החברה מדווחת שהמהלך יהיה מדורג עבור כל לקוחותיה והלקוחות לא צריכים לפנות למוקד החברה על מנת לקבל את השירות.
נסביר כי לפרטנר יש נכון לתחילת החודש 625 אתרים (במסגרת PHI המשותפת לה ולהוט מובייל) התומכים ב – 5G והרשת פרוסה בעיקר בערים הגדולות. לקוחות שהמכשיר שלהם תומך בטכנולוגיה יוכלו לקבל קצב גלישה גבוה יותר ויחושו בהבדל בעיקר אם הם נמצאים מחוץ לבית בסמוך לאתר תומך ולא מחוברים ל – wifi. יחד עם זאת כדי לחוות חווייה הרבה יותר מושלמת חסרים פי 3 אתרים לכל חברה מאשר יש ברשותם היום.
סביר להניח שבפרטנר סבורים ששימוש ב – 5G יסייע כאמור להפחית עומס וכך גם ישפר את חוויית השימוש, אך במקביל שיהיו לקוחות שאחרי שיחוו את החוויה ירצו להמשיך ולהישאר מנויים על השירות שעולה לרוב כ – 10 שקלים יותר לחבילה.
















