שר התקשורת שלמה קרעי דחה אמש את כל ההצעות שמשמעותן היא תשלום יתר עבור דקות שיחה בזמן המלחמה, ושלח את אנשי משרדו למצוא פתרונות חדשים כך שלא יהיה כל תשלום נוסף עבור חריגה בדקות שיחה במהלך המלחמה.
ל – zmanavir נודע שאתמול התקיים במשרד התקשורת דיון על רקע השימוע שפורסם בסופ"ש שעבר שמטרתו הייתה להגביל את התשלומים שחברות התקשורת יוכלו לגבות מלקוחות עבור חריגה בדקות השיחה בחבילה שהם מנויים עליה. השימוע יצא בעקבות התחלת הלימודים והאפשרות שחלק מהתלמידים, בעיקר במגזר החרדי אך לא רק, יחרגו מהיקף הדקות שהוגדר להם בחבילה הסלולרית.
נודע שקרעי הביע כעס בדיון ואמר לאנשי המשרד שלא יסכים בשום פנים ואופן שכל אזרח ישלם שקל בעקבות הלמידה מרחוק, ואף אמר שמבחינתו שיבטלו את קישור הגומלין בין החברות שכן הקש"ג הגבוה הוא זה שמייצר את העיוות. לדברי נוכחים בדיון קרעי כעס ואמר שהעלות על החריגה היא אפסית ודרש לדעת מה העלות האמיתית לחברות עבור החריגה. הוא אמר לנוכחים שמבחינתו שיפחיתו את הקישוריות לזמן מוגבל או שימצאו נוסחה כלשהי שתביא לכך שהציבור לא ייפגע מתשלום נוסף והחברות הסלולריות גם כן יוכלו לחיות עם הסדר כלשהו לתקופת המלחמה.

















משרד התקשורת לא מממן היום את הלמידה מרחוק.
גם משרד החינוך לא.
מוסדות החינוך מקבלים את המערכת למידה מרחוק ללא עלות.
המודל בו משולם עבור השירות הוא הקש"ג
אם קרעי יבטל את הקש"ג, המשמעות תהיה סגירת קווי הלמידה מרחוק, או גביית תשלומים ממוסדות החינוך וההורים.
נראה שקרעי מנותק קצת מהחומר.