היום ב 15:00 צפוי דיון מיוחד בדירקטוריון בזק בנושא הערכות והתמודדות החברה בזמן המלחמה. בישיבה צפויים המנכ"לים להציג את מצב החברות, אופן ההערכות וההתמודדות של החברות עם מצב המלחמה, בדגש על היבטים תפעוליים, תיקון תקלות ואספקת שירותים שוטפים באזורי הלחימה.
כמו כן התבקשו המנכ"לים להציג את ההשלכות הצפויות במידה והמלחמה תתארך. כידוע, חברות התקשורת, ובעיקר בזק, מוגדרות כמפעל חיוני בתקנות לשעת חירום וחלה עליהן החובה לוודא שהן פועלות ומתפקדות גם בזמן לחימה וגם באזורים בהם מתנהלת לחימה. החברה גם נדרשת לדווח האופן שוטף למשרד התקשורת על אופן התמודדותה בזמן המלחמה.
נסביר שכרגע הפגיעה ברשתות התחוללה בעיקר בדרום גם ברשת הנייחת של בזק בנקודות מסויימות וגם ברשת של פלאפון שסבלה כמו כל החברות מפגיעה ברשת החשמל שהשביתה אתרים סלולריים.
















