שיתופי פעולה נדירים בין חברות התקשורת מאפיינים את ימי הלחימה בדרום, וניכר שכל החברות מתגייסות לעזור אחת לשניה, כולל חברת חשמל שהיא שותפה קריטית לפעולה רציפה של מתקני תקשורת.
ל – zmanavir נודע שנציגי החברות עורכים פגישות שוטפות בכל יום עם הנהלת משרד התקשורת ושם נמסרים דיווחים ועדכונים על מצב הרשתות ובעיות שמתגלות מדי יום ביומו. בדיונים משתתפים נציגי צבא וגם נציגי חח"י שלוקחת חלק חשוב בעשייה בשעת חירום ומגלה אף היא נכונות להשקעה יוצאת דופן.
משתתפים בדיונים טוענים שהחברות נעזרות אחת בשניה וניכרת רוח התנדבות מרשימה. כך למשל לעתים משאיות סולר שנכנסות לעוטף עזה מתדלקות גנרטורים של חברות מתחרות, בלי חשבונות מיותרים.
כרגע ישנם כ – 5 אתרים סלולריים שמושבתים בעוטף עזה עקב פגיעות או בעיות חשמל. כמו כן ניכרת פגיעה בחלק לא מבוטל של ארונות תקשורת של בזק שבעקבות זאת נדרשה החברה למצוא פתרונות עוקפים עד שיושלמו הקמת התשתיות מחדש.
















