שר התקשורת ושר האוצר החליטו לפטור כיתות כוננות מתשלום אגרות תדרים על מכשירי הקשר. השרים מסרו על כך הודעה היום. שימוש במכשירי קשר הדורשים הקצאת תדרים ממשרד התקשורת, כרוך בתשלום אגרות תדרים שנתיות. מדובר בעלות של כמה אלפי שקלים לכיתת כוננות.
המשרד הודיע כי עד שיוסדר העניין באופן רשמי, בהסכמת ובתמיכת שר האוצר סמוטריץ׳ (בהוראת שעה לשנה, עם סמכות שר התקשורת להאריך), הנחה שר התקשורת קרעי את גורמי המקצוע במשרדו להקצות התדרים הנדרשים לכיתות הכוננות ברחבי הארץ ללא תשלום בעת הזו עד להסדרת הפטור מתשלום.
רק בשבועיים האחרונים הצטברו אגרות לתשלום מכיתות הכוננות ברחבי הארץ בסך של למעלה ממיליון שקלים. ההוראה הנ״ל תפטור את אותם מתנדבים מתשלום זה.
נזכיר כי בפני המשרד מונחות בקשות לפטור גם חברות תקשורת מתשלום אגרות בזמן המלחמה, אך נראה שהדבר לא עומד כרגע על הפרק.
















