פרטנר העלתה בטעות סרטון ליוטיוב כיצד מפעילים eSIM וגרמה לפניות של לקוחות למוקדים שחשבו שהשירות כבר מופעל מסחרית. כאמור, הסרטון לא היה אמור לעלות בפומבי והוא חלק מבדיקות והיערכות שהחברה עושה ושנדרש עוד פיילוט רחב לפני ההשקה. מקורות בחברה אומרים שהיא עדיין לא ערוכה להשקה ונכון לרגע זה אין צפי לתאריך.
נסביר שה – eSIM יושק בכל החברות הסלולריות והדבר כמעט ולא תלוי במפעילים אלא בעיקר באפל שאמורה להחליט מתי היא מפסיקה לחלוטין את שיווק ה – SIM הפלסטי המוכר ועוברת ל – eSIM מלא.
בישראל המפעילים מבינים שהם לא יוכלו לעכב את השקת השירות לאורך זמן וזאת מפני שהוא מחדד תחרות בשוק המקומי אבל גם בשוק השיחות הבינלאומיות בשל הקלות בנדידה בינלאומית.
















